მორატა "მილანში" გადასვლას დათანხმდა

გუშინ მასიმილიანო მირაბელი პირადად შეხვდა ალვარო მორატას და მის შესაძლო ტრანსფერზე ესაუბრა.


ჯანლუკა დი მარციო, იტყობინება, რომ შარშან ზაფხულში ძალიან დიდი შანსი ჰქონდა მორატას მილანში გადაბარგების, მაგრამ ესპანელმა ინგლისში ამჯობინა კარიერის გაგრძელება. ახლა კი ის თანახმაა "როსონერიში" გადასვლაზე. "მილანის" ხელმძღვანელობა ახლა მხოლოდ "უეფას" ვერდიქტს ელოდება, რათა გაიგონ, შეძლებენ თუ არა ამ ტრანსფერის განხორციელებას ამ ზაფხულს. dle


67

7 ივნისი 2018 17:41

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 370
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Shinigami
ასეთი ძლიერი თუა როგორც შენ ამბობ 2 წელი იყო იუვენტუსში, და თან ისეთ პერიოდში როცა იუვე ბობოქრობს სხვა გუნდებზე 2 თავით მაღლა დგას და 2 სეზონში 63 თამაშში გაიტანა 15 გოლი, მაშინ არ იყო კალიარი და პესკარა? ერთადერთ რეალში შეაგდო 15 გოლი, იმ რეალში სადაც ნებისმიერს გააქ ვისაც არ ეზარება გუნდებს 8-2 და 6-0 ებს უგებენ. როგორც ფორვარდი ბევრად უფრო ეფექტურია იმობილე და შედეგები დადო ამან ზუსტად რომ სერია აში ბევრად მაგარია მორატაზე. თავდამსხმელს ბევრი გოლის გატანა უნდა შეეძლოს,მე ამით ვაფასებ და არა იმით რეალს გაუტანა თუ ბარსას. ლუკა ტონი და დინატალეს დონემდე მართლა ბევრი უკლია მორატას :დ ჯერ დაამთავროს კარიერა და მერე შევადაროთ, ასე წინასწარ არ ვიტყვი.

ბევრს კიდე კუტრონე გაიტანს რა განერვიულებთ. იმდღესაც ვთქვი და ეხლაც ვიტყვი იუვე იმ სტილს უბერავს სადაც იშვიათად ხდებიან ბომბარდირები იგუაინი ნაპოლიში რამდენს იტანდა და იუვეს სტილმა ჩაკლა მაგისი ბომბარდირობა

კაი ვსიო ჩუმად ვარ დინატალემდე და ლუკა ტონიმდე უკლია ბევრი ხო?

რა თქმა უნდა, ტოგორც ფორვარდი ახლოსაც ვერმივა, შედი ძმა ვიკიპედია გახსენი და ნახავ რა ინდივიდუალური მიღწევები აქვთ და რამდენი გოლი აქვთ გატანილი, საქართველოს ჩემპიონატში კი არ თამაშობდნენ, სერია ა ში და ბუნდესლიგაში
-----------------------
I've Got Devil in Me

66

7 ივნისი 2018 17:36

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 846
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Shinigami
ასეთი ძლიერი თუა როგორც შენ ამბობ 2 წელი იყო იუვენტუსში, და თან ისეთ პერიოდში როცა იუვე ბობოქრობს სხვა გუნდებზე 2 თავით მაღლა დგას და 2 სეზონში 63 თამაშში გაიტანა 15 გოლი, მაშინ არ იყო კალიარი და პესკარა? ერთადერთ რეალში შეაგდო 15 გოლი, იმ რეალში სადაც ნებისმიერს გააქ ვისაც არ ეზარება გუნდებს 8-2 და 6-0 ებს უგებენ. როგორც ფორვარდი ბევრად უფრო ეფექტურია იმობილე და შედეგები დადო ამან ზუსტად რომ სერია აში ბევრად მაგარია მორატაზე. თავდამსხმელს ბევრი გოლის გატანა უნდა შეეძლოს,მე ამით ვაფასებ და არა იმით რეალს გაუტანა თუ ბარსას. ლუკა ტონი და დინატალეს დონემდე მართლა ბევრი უკლია მორატას :დ ჯერ დაამთავროს კარიერა და მერე შევადაროთ, ასე წინასწარ არ ვიტყვი.

ბევრს კიდე კუტრონე გაიტანს რა განერვიულებთ. იმდღესაც ვთქვი და ეხლაც ვიტყვი იუვე იმ სტილს უბერავს სადაც იშვიათად ხდებიან ბომბარდირები იგუაინი ნაპოლიში რამდენს იტანდა და იუვეს სტილმა ჩაკლა მაგისი ბომბარდირობა

კაი ვსიო ჩუმად ვარ დინატალემდე და ლუკა ტონიმდე უკლია ბევრი ხო?

65

7 ივნისი 2018 17:09

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5193
ციტატა: Shinigami
ასეთი ძლიერი თუა როგორც შენ ამბობ 2 წელი იყო იუვენტუსში, და თან ისეთ პერიოდში როცა იუვე ბობოქრობს სხვა გუნდებზე 2 თავით მაღლა დგას და 2 სეზონში 63 თამაშში გაიტანა 15 გოლი, მაშინ არ იყო კალიარი და პესკარა? ერთადერთ რეალში შეაგდო 15 გოლი, იმ რეალში სადაც ნებისმიერს გააქ ვისაც არ ეზარება გუნდებს 8-2 და 6-0 ებს უგებენ. როგორც ფორვარდი ბევრად უფრო ეფექტურია იმობილე და შედეგები დადო ამან ზუსტად რომ სერია აში ბევრად მაგარია მორატაზე. თავდამსხმელს ბევრი გოლის გატანა უნდა შეეძლოს,მე ამით ვაფასებ და არა იმით რეალს გაუტანა თუ ბარსას. ლუკა ტონი და დინატალეს დონემდე მართლა ბევრი უკლია მორატას :დ ჯერ დაამთავროს კარიერა და მერე შევადაროთ, ასე წინასწარ არ ვიტყვი.

ბევრს კიდე კუტრონე გაიტანს რა განერვიულებთ. იმდღესაც ვთქვი და ეხლაც ვიტყვი იუვე იმ სტილს უბერავს სადაც იშვიათად ხდებიან ბომბარდირები იგუაინი ნაპოლიში რამდენს იტანდა და იუვეს სტილმა ჩაკლა მაგისი ბომბარდირობა

64

7 ივნისი 2018 16:51

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 370
ასეთი ძლიერი თუა როგორც შენ ამბობ 2 წელი იყო იუვენტუსში, და თან ისეთ პერიოდში როცა იუვე ბობოქრობს სხვა გუნდებზე 2 თავით მაღლა დგას და 2 სეზონში 63 თამაშში გაიტანა 15 გოლი, მაშინ არ იყო კალიარი და პესკარა? ერთადერთ რეალში შეაგდო 15 გოლი, იმ რეალში სადაც ნებისმიერს გააქ ვისაც არ ეზარება გუნდებს 8-2 და 6-0 ებს უგებენ. როგორც ფორვარდი ბევრად უფრო ეფექტურია იმობილე და შედეგები დადო ამან ზუსტად რომ სერია აში ბევრად მაგარია მორატაზე. თავდამსხმელს ბევრი გოლის გატანა უნდა შეეძლოს,მე ამით ვაფასებ და არა იმით რეალს გაუტანა თუ ბარსას. ლუკა ტონი და დინატალეს დონემდე მართლა ბევრი უკლია მორატას :დ ჯერ დაამთავროს კარიერა და მერე შევადაროთ, ასე წინასწარ არ ვიტყვი.
-----------------------
I've Got Devil in Me

63

7 ივნისი 2018 16:40

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 846
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
Moratam chelsishi tu cota gaitana da imobilem italiashi meti eg imas ar nishnavs ro imobile jobia chelsishi ro yofiliyo imobile sheidzleba skamze daelpot

იუვეში რამდენი გაიტანა მორატამ?

იუვეში რეალი გამოაგდო და რეალში 15 გოლი გაიტანა 10 თამაშში და ათივეჯერ ზამენიდან შემოვიდა, გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ არ მესმის იმობილე როგორ უნდა გერჩივნოს

Dzma imobilem ramdeni gaitana bundesligashi eg tu ici shen ?)))

ბუნდესლიგაში არ გამოდის მილანი.

მილანი არა, იმობილე თამაშობდა დორტმუნდში და იცი რამდენი გაიტანა?

ჩემპიონატებს ადარებთ ინგლისში რას იზამდაო იმობილეო, და მორატამ სერია ა ში რა ქნა თქო. და ბუნდესლიგა რა შუაშია საერთოდ. იტალიაში გააქვს გოლები და ბუნდესლიგა არ გკიდიათ? რა კრიტერიუმით აფასებ ფორვარდებს?

ძალიან ბევრ ფორვარდს გეტყვი ვინც მხოლოდ ერთ გუნდში ითამაშა და სხვაგან არსად არ ვარგოდა,თუნდაც იმობილე მხოლოდ ლაციოში თამაშობს, დორტმუნდიდან გამოაგდეს ნაკრებში ნოლოა და მაგ კაცს არ აქვს საერთაშორისო დონის გამოცდილება ბელოტიზეც ეგრე წერდნენ შარშან და ერთ სეზონიანი აღმოჩნდა მორატას სადაც უთამაშია ის კლუბებიბიმობილეთი არასდროს არ დაინტერესდებიან და მორატამ ლიგაზე რეალს რაც გაუკეთა იმობილე მაგის ნახევარს ვერ იზავს ვერასდროს,ჩელსიში მაზავდაო რო იძახით რეალში რეებს იტანდა და ეა მომენტებში ეგეც თქვი

ფაქტი ისაა რომ იმობილე ორჯერ სერია ას ბომბარდირი გახდა ერთხელ ტორინოში თამაშით სხვათაშორის, ერთხელ სერია ბს ბომბარდირი და ერთხელ ევროპა ლიგის, მორატას როგორც თავდამსხმელს არაფრისთვის არ მიუღწევია, რეალთან 1 გოლი რო გაიტანა და გააგდეს ნახევარფინალიდან ამან თუ მოგხიბლა ასე არ ვიცი.

რეალს ორივე თამაშში გაუტანა, ბაირნთან უმაღლეს დონეზე ითამაშა და იმ რეალში სადაც მთელი გუნდი რონალდოზე თამაშობს და რონალდოს გარდა სხვა ძალიან დიდი ვარსკვლავები არიან 10 თამაშში 15 გოლი გაიტანა და ყველა შემთხვევაში ზამენიდან შემოვიდა და რა გოლები გაიტანა და რა მომენტში ეგ ცალკე სალაპარაკოა, ეხლა შენ მითხარი იმობილეს ყველაზე დიდი მიღწევა საერთაშორისო დონეზე


იმობილეს მიღწევები გითხარი. ალტერნატიურლი ისტორიების შექმნა არ მიყვარს მაგრამ, რეალში რო ეთამაშა იმობილეს 15 გოლს ეგეც შეაგდებდა და მითმეტეს იუვენტუსში ბევრად მეტს ვიდრე მორატა. 2-3 თამაში გამოიჩინა თავი და სულ ესაა? მილანს ყველაზე მეტად სტაბილური გოლების გამტანი სჭირდება და სეზონში მინიმუმ 20 გოლი რო შეაგდოს ჩემპიონატში, და თუ ვინმე მკითხავს სერია ა ში რომელი უფრო პროდუქტიული იქნება იმობილე თ მორატა მილანისთვის, უპირობოდ იმობილეს ვიტყვი იმ შედგებიდან გამომდინარე რაც დადეს. მორატა მაინცდამაინც რეალის და ბაიერნის წინააღმდეგ თუ გჭირდება ამ ორს მოგეხსენება კარგა ხანს ვერ შევხვდებით :D რეალს და არსენალს იმობილემაც გაუტანა თუ მაინცდამაინც ესაა შენთვის მნიშვნელოვანი :დ

იმობილეს რეალი და იუვე არასდროს აიყვანენ იმიტომ რო არ არის მათი დონე ბაზარი არაა გახდა სერია ა ბომბარდირი იტალიაში ბომბარდირი დინატალეც გამხდარა გირჩევნია დინატალე მორატას? ლუკა ტონიც გამხდარა ბომბარდირი ჯობია მორატას? და ტიპი თუ რეალთან და ბაიერნთან მაგარია როგორც შენ ამბობ,კალიარისთან ლაციოსთან და უდინეზესთან ვერ ითამაშებს როგორ გგონია. იმობილერატოა ნაკრებში ნოლი ვერცერთი თამაში ვერ ითამაშა ეხმა ლუქსემბურგს და მალტას თუ გაუტანა გოლები დიდი ამბავი მაგრამ ყველა ოდნავ საშუალო დონის ნაკრებთან ნოლი იყო რატო? შენ თუ როგორც ფეხბურთელი იმობილე გირჩევნია მორატას თქვი და გავჩუმდები:D

62

7 ივნისი 2018 16:28

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 370
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
Moratam chelsishi tu cota gaitana da imobilem italiashi meti eg imas ar nishnavs ro imobile jobia chelsishi ro yofiliyo imobile sheidzleba skamze daelpot

იუვეში რამდენი გაიტანა მორატამ?

იუვეში რეალი გამოაგდო და რეალში 15 გოლი გაიტანა 10 თამაშში და ათივეჯერ ზამენიდან შემოვიდა, გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ არ მესმის იმობილე როგორ უნდა გერჩივნოს

Dzma imobilem ramdeni gaitana bundesligashi eg tu ici shen ?)))

ბუნდესლიგაში არ გამოდის მილანი.

მილანი არა, იმობილე თამაშობდა დორტმუნდში და იცი რამდენი გაიტანა?

ჩემპიონატებს ადარებთ ინგლისში რას იზამდაო იმობილეო, და მორატამ სერია ა ში რა ქნა თქო. და ბუნდესლიგა რა შუაშია საერთოდ. იტალიაში გააქვს გოლები და ბუნდესლიგა არ გკიდიათ? რა კრიტერიუმით აფასებ ფორვარდებს?

ძალიან ბევრ ფორვარდს გეტყვი ვინც მხოლოდ ერთ გუნდში ითამაშა და სხვაგან არსად არ ვარგოდა,თუნდაც იმობილე მხოლოდ ლაციოში თამაშობს, დორტმუნდიდან გამოაგდეს ნაკრებში ნოლოა და მაგ კაცს არ აქვს საერთაშორისო დონის გამოცდილება ბელოტიზეც ეგრე წერდნენ შარშან და ერთ სეზონიანი აღმოჩნდა მორატას სადაც უთამაშია ის კლუბებიბიმობილეთი არასდროს არ დაინტერესდებიან და მორატამ ლიგაზე რეალს რაც გაუკეთა იმობილე მაგის ნახევარს ვერ იზავს ვერასდროს,ჩელსიში მაზავდაო რო იძახით რეალში რეებს იტანდა და ეა მომენტებში ეგეც თქვი

ფაქტი ისაა რომ იმობილე ორჯერ სერია ას ბომბარდირი გახდა ერთხელ ტორინოში თამაშით სხვათაშორის, ერთხელ სერია ბს ბომბარდირი და ერთხელ ევროპა ლიგის, მორატას როგორც თავდამსხმელს არაფრისთვის არ მიუღწევია, რეალთან 1 გოლი რო გაიტანა და გააგდეს ნახევარფინალიდან ამან თუ მოგხიბლა ასე არ ვიცი.

რეალს ორივე თამაშში გაუტანა, ბაირნთან უმაღლეს დონეზე ითამაშა და იმ რეალში სადაც მთელი გუნდი რონალდოზე თამაშობს და რონალდოს გარდა სხვა ძალიან დიდი ვარსკვლავები არიან 10 თამაშში 15 გოლი გაიტანა და ყველა შემთხვევაში ზამენიდან შემოვიდა და რა გოლები გაიტანა და რა მომენტში ეგ ცალკე სალაპარაკოა, ეხლა შენ მითხარი იმობილეს ყველაზე დიდი მიღწევა საერთაშორისო დონეზე


იმობილეს მიღწევები გითხარი. ალტერნატიურლი ისტორიების შექმნა არ მიყვარს მაგრამ, რეალში რო ეთამაშა იმობილეს 15 გოლს ეგეც შეაგდებდა და მითმეტეს იუვენტუსში ბევრად მეტს ვიდრე მორატა. 2-3 თამაში გამოიჩინა თავი და სულ ესაა? მილანს ყველაზე მეტად სტაბილური გოლების გამტანი სჭირდება და სეზონში მინიმუმ 20 გოლი რო შეაგდოს ჩემპიონატში, და თუ ვინმე მკითხავს სერია ა ში რომელი უფრო პროდუქტიული იქნება იმობილე თ მორატა მილანისთვის, უპირობოდ იმობილეს ვიტყვი იმ შედგებიდან გამომდინარე რაც დადეს. მორატა მაინცდამაინც რეალის და ბაიერნის წინააღმდეგ თუ გჭირდება ამ ორს მოგეხსენება კარგა ხანს ვერ შევხვდებით :D რეალს და არსენალს იმობილემაც გაუტანა თუ მაინცდამაინც ესაა შენთვის მნიშვნელოვანი :დ
-----------------------
I've Got Devil in Me

61

7 ივნისი 2018 16:21

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5193
ციტატა: sania
რას ჭორაობთ, სადაა წყარო არც დეპაიზე არ მორატაზე არაფერი წერია ეგეთი, რაზე დათანხმდნენ ვინები დათანხმდნენ. მილანში მოსვლაზე ჯერ ინტერესი არი მარტო არც დეპაი და არ მორატა არ შეთანხმებულან მილანთან არაფერზე

ყველაფერი დიმარციოს გვერდზე არ იდება ხან რომელ პრესას აძლევს ეგ ინტერვიუს ხან რომელს და მე მაგალითად სხვა ორ საიტზე ვნახე მორატაზე რო იბაზრა. მაგრამ დეპაიზე გაივსო მილანიუსი მთელი იტალიური მედია საუბრობდა და დი მარციომ რო უარყო დეპაიზე არც ეგ არ დევს მაგის გვერდზე

60

7 ივნისი 2018 15:58

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 846
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
Moratam chelsishi tu cota gaitana da imobilem italiashi meti eg imas ar nishnavs ro imobile jobia chelsishi ro yofiliyo imobile sheidzleba skamze daelpot

იუვეში რამდენი გაიტანა მორატამ?

იუვეში რეალი გამოაგდო და რეალში 15 გოლი გაიტანა 10 თამაშში და ათივეჯერ ზამენიდან შემოვიდა, გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ არ მესმის იმობილე როგორ უნდა გერჩივნოს

Dzma imobilem ramdeni gaitana bundesligashi eg tu ici shen ?)))

ბუნდესლიგაში არ გამოდის მილანი.

მილანი არა, იმობილე თამაშობდა დორტმუნდში და იცი რამდენი გაიტანა?

ჩემპიონატებს ადარებთ ინგლისში რას იზამდაო იმობილეო, და მორატამ სერია ა ში რა ქნა თქო. და ბუნდესლიგა რა შუაშია საერთოდ. იტალიაში გააქვს გოლები და ბუნდესლიგა არ გკიდიათ? რა კრიტერიუმით აფასებ ფორვარდებს?

ძალიან ბევრ ფორვარდს გეტყვი ვინც მხოლოდ ერთ გუნდში ითამაშა და სხვაგან არსად არ ვარგოდა,თუნდაც იმობილე მხოლოდ ლაციოში თამაშობს, დორტმუნდიდან გამოაგდეს ნაკრებში ნოლოა და მაგ კაცს არ აქვს საერთაშორისო დონის გამოცდილება ბელოტიზეც ეგრე წერდნენ შარშან და ერთ სეზონიანი აღმოჩნდა მორატას სადაც უთამაშია ის კლუბებიბიმობილეთი არასდროს არ დაინტერესდებიან და მორატამ ლიგაზე რეალს რაც გაუკეთა იმობილე მაგის ნახევარს ვერ იზავს ვერასდროს,ჩელსიში მაზავდაო რო იძახით რეალში რეებს იტანდა და ეა მომენტებში ეგეც თქვი

ფაქტი ისაა რომ იმობილე ორჯერ სერია ას ბომბარდირი გახდა ერთხელ ტორინოში თამაშით სხვათაშორის, ერთხელ სერია ბს ბომბარდირი და ერთხელ ევროპა ლიგის, მორატას როგორც თავდამსხმელს არაფრისთვის არ მიუღწევია, რეალთან 1 გოლი რო გაიტანა და გააგდეს ნახევარფინალიდან ამან თუ მოგხიბლა ასე არ ვიცი.

რეალს ორივე თამაშში გაუტანა, ბაირნთან უმაღლეს დონეზე ითამაშა და იმ რეალში სადაც მთელი გუნდი რონალდოზე თამაშობს და რონალდოს გარდა სხვა ძალიან დიდი ვარსკვლავები არიან 10 თამაშში 15 გოლი გაიტანა და ყველა შემთხვევაში ზამენიდან შემოვიდა და რა გოლები გაიტანა და რა მომენტში ეგ ცალკე სალაპარაკოა, ეხლა შენ მითხარი იმობილეს ყველაზე დიდი მიღწევა საერთაშორისო დონეზე

59

7 ივნისი 2018 15:29

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 370
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Shinigami
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/acm/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
ციტატა: james10
Moratam chelsishi tu cota gaitana da imobilem italiashi meti eg imas ar nishnavs ro imobile jobia chelsishi ro yofiliyo imobile sheidzleba skamze daelpot

იუვეში რამდენი გაიტანა მორატამ?

იუვეში რეალი გამოაგდო და რეალში 15 გოლი გაიტანა 10 თამაშში და ათივეჯერ ზამენიდან შემოვიდა, გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ არ მესმის იმობილე როგორ უნდა გერჩივნოს

Dzma imobilem ramdeni gaitana bundesligashi eg tu ici shen ?)))

ბუნდესლიგაში არ გამოდის მილანი.

მილანი არა, იმობილე თამაშობდა დორტმუნდში და იცი რამდენი გაიტანა?

ჩემპიონატებს ადარებთ ინგლისში რას იზამდაო იმობილეო, და მორატამ სერია ა ში რა ქნა თქო. და ბუნდესლიგა რა შუაშია საერთოდ. იტალიაში გააქვს გოლები და ბუნდესლიგა არ გკიდიათ? რა კრიტერიუმით აფასებ ფორვარდებს?

ძალიან ბევრ ფორვარდს გეტყვი ვინც მხოლოდ ერთ გუნდში ითამაშა და სხვაგან არსად არ ვარგოდა,თუნდაც იმობილე მხოლოდ ლაციოში თამაშობს, დორტმუნდიდან გამოაგდეს ნაკრებში ნოლოა და მაგ კაცს არ აქვს საერთაშორისო დონის გამოცდილება ბელოტიზეც ეგრე წერდნენ შარშან და ერთ სეზონიანი აღმოჩნდა მორატას სადაც უთამაშია ის კლუბებიბიმობილეთი არასდროს არ დაინტერესდებიან და მორატამ ლიგაზე რეალს რაც გაუკეთა იმობილე მაგის ნახევარს ვერ იზავს ვერასდროს,ჩელსიში მაზავდაო რო იძახით რეალში რეებს იტანდა და ეა მომენტებში ეგეც თქვი

ფაქტი ისაა რომ იმობილე ორჯერ სერია ას ბომბარდირი გახდა ერთხელ ტორინოში თამაშით სხვათაშორის, ერთხელ სერია ბს ბომბარდირი და ერთხელ ევროპა ლიგის, მორატას როგორც თავდამსხმელს არაფრისთვის არ მიუღწევია, რეალთან 1 გოლი რო გაიტანა და გააგდეს ნახევარფინალიდან ამან თუ მოგხიბლა ასე არ ვიცი.
-----------------------
I've Got Devil in Me

58

7 ივნისი 2018 14:04

  • ჯგუფი: ვიზიტორი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 846
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: John gotti
ვერ დაგეთანხმებით,
მილანს ქონდა ძალიან ბევრი საგოლე მომენტი!!
სერიალში ნაპოლისთან ერთად პირველ პოზიციას იკავებდა მილანი შექმნილი მომენტებით რიმელის უდიდეს ნაწილის რეალიზებას გუნდი ვერ ახერხებდა!
იყო საჯარიმოს მისადგომებთან უამრავი პასი და ჩაწოდებები მარა გოლს ვერ იტანდნენ.
ვერავინ ვერ იტყვის რომ საჯარიმომდე ბურთი ვერ აქონდათო ძმაო

100% გეთანხმები რაც კალინიჩმა მაზა ამაზე მაგარი შედეგი უნდა ქონოდა გუნდს

ნაპოლის შემდეგ პირველ ადგილზე კარში დარტყმების რაოდენობით ვიყავით და არა საგოლე მომენტებით, ესეც გატუზო რო მოვიდა მას შემდეგ, ნახევარდაცვა მარტო იმიტომ არ გვინდა რო ვინმემ ბურთი დაიჭიროს, პირველრიგში ცენტრი უნდა დაიკეტოს გატუზოც იმიტომ ამბობს 4-3-3 უნდა ვითამაშოთ და 3-4-3 თამაშიც შეგვეძლოსო ანუ რაოდენობუს ხარჯზე უნდა ცენტრის დაკეტვა და მართალიც არის ჩვენი ცენტრი ვერანაირ კრიტიკას უძლებდა და გაშვებულ გოლებში მცველებს და მეკარეს ვადანაშაულებდით სინამდვილეში პრობლემა ცენტრიდან იწყებოდა იმიტომ რო ბონავენტურა ართმევაზე კარგი არ არის, კესიეს შეტევასაც ავალებდნენ და ძნელია წინაც იყო და მერე მოწინააღმდეგის შეტევა ჩაშალო და ბილიას კიდე რა უნდა ექნა, აი ამ ყველაფრიდან გამომდინარე ხდებოდა ის რომ ჩვენ ცენტრს ყველა ადვილად გადმოდიოდა

დღეს მთელი დღეა სებალოსზე იწერება რამის ყველა საიტზე, უეფას თუ ავცდით თავდამსხმელიც მოვა და ნახევარმცველიც არ მგონია მარტო თავდამსხმელი და ვინგერი მოიყვანონ

სანამ ჩემი თვალით არ ვნახავ მაინც არ მჯერა, რო ვიცი რა სირებიც არიან მაგიტომ

ინფორმაცია


კომენტარის დამატება შეიძლება 10 დღის შემდეგ.
ტურის მოთამაშე

სატურნირო ცხრილი

გუნდი
ქულა
1 მილანი 11
2 აეკი 8
3 რიეკა 7
4 აუსტრია 5

ბომბარდირები <>

დისკვალიპიკაცია

კონტი

გვიპოვეთ Facebook-ზე

გამოკითხვა

რომელს უფრო მეტი დამსახურება აქვს მილანის წინაშე?

რიკარდო კაკას
ანდრეი შევჩენკოს
ფილიპო ინძაგის



პარტნიორები

Шаблоны для DLEторрентом
სულ ონლაინში: 34
რეგისტრირებული: 2
სტუმარი: 32
George.White პაპა კარლო